Waarom (b) lijkt communiceren soms zo moeilijk?
- wat ís communiceren
- luisteren en snappen wat er bedoeld wordt
- ruis en storing
- samen afspraken kunnen maken
Van 19.00uur tot 22.00uur
Wat zijn de struikelblokken binnen de ketenzorg – naar je klant toe
- Tegenstrijdige belangen
- Richtlijnen – visie
- Vakjargon – taakverdeling
- Spiegeltje spiegeltje .. wat denkt de ketenzorg van de pedicure
- Waarom koopt mevrouw geen andere schoenen met ál die likdoorns …
Kortom “Wat gaat goed en wat kan beter?”
Praktische en (vaak grappige) korte opdrachten in kleine groepjes uitvoeren
Brainstormen – overleg - bruggen slaan – bewust wording
Vanuit een nieuwe, positieve kant de dingen bekijken
Netwerken – complimenten geven – groeien – respecteren
Overtuigen van die “goede” schoenen of kan het ook anders …??
€ 70,= incl. koffie/thee en hand-out
hand-out
nvt
accreditatie: 3 punten
Domein: professionaliteit
Deelname bewijs wordt uitgereikt na afloop van de cursus. (De naam die u opgeeft bij de aanmelding komt op het deelname bewijs)